My life as a Wife & Mom

2019-03-14
22:30:17

9 av 15

Hej hej,

Idag skulle vi ha gått på sista nivå 3 babysim, men eftersom lilla J har sovit dåligt de senaste nätterna och jag är dessutom förkyld så ville jag inte väcka honom när han sov så bra på dagen, detta innebar dock att vi missade sista tillfället på nivå 3 och tyvärr blir det inte heller nån nivå 4 för de kommer inte att starta upp någon mer omgång då badet byter ägare.
Aja, det är som det är vi får gå dit och bara bada istället 🙂

Jag har igår och idag även bakat inför lördagens 1års kalas.
Resultaten har väll varit lite blandade, men jag hade nog inte förväntat mig perfektion eller ens att allt skulle bli bra eftersom jag aldrig bakat det förut.
Har bockat av 8st olika recept/bakverk och stryckit 1  (pga att jag inte hade alla ingredienser. Jag trodde att jag gått igenom alla recept och skrivit upp allt som behövde inhandlas på inköpslistan men jag hade tydligen missat kolla igenom ett av alla 15 recept) så nu har jag bara 6st kvar att göra imorgon 😁 får se om jag hinner med alla eller inte, ska ju även iväg och köpa lite ballonger och sen dekorera i bygdegården. 
Idag och igår har Zebbe varit min testsmakare av dessa bakverk eftersom jag fortfarande har ett par dagar lvar av mitt nyårslöfte 😁 och det är nog ända sättet att få honom att äta fikabröd, för i vanliga fall äter han inte det, så jag får väll ha förr såna här löften om jag vill få honom att smaka sånt som jag bakar 😂😅
Iallafall, han säger att det smakar bra/helt okej, så det blir väll upp till bevis på lördag när gästerna (och jag) får äta det 🤗

Xoxo

(null)

(null)


Kommentar:
2019-03-14 @ 23:26:45
#1: Astrid

Jag längtar!! Tre världsgulliga killar...
Farmor.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: