My life as a Wife & Mom

2013-01-31
22:06:43

25 grader solsken

Hola mi amigos =)
 
Då sitter vi på The Coffee Bean igen då.. suck, jävla internet företag som inte kan få igång vårt internet !!
De lovade att vi skulle fått igång det förra torsdagen, och när de inte kom igång så ringde vi på fredag kväll.. hon lovade att teknikern som skulle komma och aktivera det bara var sen, men att han skulle komma under kvällen.. inget internet när vi vaknade på lördagen.. ringde igen i måndagfs, opch då sa de att teknikern skulle komma under måndagen.. inget internet på tisdagen men ett meddelande på telefonen att han skulle komma på onsdagen istället.. imorse när vi vaknade - fortfarande inget internet.. suck.. ringde och då i princip sa det att det var konstigt att teknikern inte hade kommit under gårdagen då han hade haft "freetime" under hela dagen... då bokade de in oss en tid - på måndag så han ska komma... snark - hur länge ska man igentligen vänta för att de ska få igång det ?!!  men hon satte upp oss på prio listan, så om de får ledig tid så kommer de att ringa och kolla av om de kan komma, så förhoppningsvis ringer de under dagen eller morrondagen.. hoppas, hoppas, hoppas !! 
Iaf så har jag skypat med både mamma,pappa & Wilma, och sen med Johanna & Robin =)  Helt underbart att få se och prata med dem... ni ska veta att ni är saknade !!! såå härligt, som en riktig energi boost =) Älskar er såå mycket !! <3<3<3
 
Iaf, idag så har värmen kommit tillbaka =)
solen skinnerf och det är ca 25 grader, super skönt !! så idag blire en slapp dag vid poolen =) här ska stekas ;P
måste ju blöi lite brun innan skolan börjar ;)
Idag är faktiskt första dagen som vi kan slappa oc h ingen av oss har något inplanerat som ska/måste göras.. så det är nice =)
Igår valde jag de sista kurserna inför skolstarten =) tyvärr så var typ alla kurser redan fulla =( så det viktigaste var iaf att anmäla sig till 12 units (som är minimum kravet) och sen får man underf de kommande två veckorna hoppas att nån droppar en kurs som man vill ha, så att man själv kan droppa och anmäla sig till den kursen istället =)
För tillfället har jag anmält mig till 13 units =) varav 1 unit är en skoj kurs - Cheerleading ;P hahaaa, träffade två tjejer sammtidigt som jag valde kurser så vi 3 bestämde oss för att vi skulle ta den kursen som en kul-kurs =)
I övrigt så har jag 1 Buissness kurs och 1 teaterkurs, och 2 media kurser..
Hoppas dock på att nån ekonomi eller engelska kurs ska bli ledig.. enda engelska kursen som var ledig igår var för endast afro-amerikaner - så den fick jag inte ens anmäla mig till.. tänk vilka konstiga regler de har här i USA.. en klass för bara afro-amerikaner, vadå diskriminerande !!
aja, få försöka vara aktiv på hemsidan så jag kanske kan få en av mina önskade kurser..
 
Nu äre iaf dags att steka lite, see yaa
 
xoxo
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: