My life as a Wife & Mom

2016-11-04
14:51:00

Ume

Hej hej,
 
Flyget var 20min försenat igår, kom fram strax före 22.00 och Ludnin mötte upp mig på flygplatsen som för övrigt är jäkligt liten ;)
Vi tog bussen in till centrum och därfrån gick vi hem till hennes lägenhet, hennes egna etagelägenhet som är as fin ! Önskar att den fanns i Västerås för då hade jag lätt köpt den ;)
 
Snackade en stund innan vi bäddade upp soffan som jag sov i inatt och gick och la oss runt midnatt. Sov oförskämt bra för att sova i en soffa ;)
 
 
 
Lundin har jobbat från 10.00 och jobbar fram till16.00 så jag har haft tid på mig att både utforska Umeå centrum och dess absolut fantastiska natur och arkitektur !! Så otroligt fina och välbevarade byggnader från 1800-talets slut/1900-talets början. Jag är typ helt förälskad i den här staden, Så jäkla vacker !
Och jag skojar inte om jag säger att det ligger 1dm snö ute och till och från så snöar det som bara den, viket gör att staden ger en riktig vacker och julig känsla!
 
Jag har dessutom hunnit plugga (pluggat som satan faktiskt!) 
Så nu sitter jag på EH i Umeå och dricker en ischai (trots att det är minusgrader utomhus !!) och har precis skrivit in mina reflektioner i ett reflektionsdokumentet för ett projektarbete samt skrivit klart min del på seminarie 2 i produktion och gjort pp-presnetation av den rapporten. Känner mig riktigt nöjd med mkin prestation och effektivitet idag !
 
Hinner nog med en kopp kaffe innan Ludde slutar så ska släppa mitt fokus från datorn och bara kolla in alla männsikor som rör sig här i Umeå ;)
Ikväll väntar soffhäng och idol, en riktigt skön fredagkväll ;)
 
xoxo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentar:
2016-11-04 @ 19:42:05
#1: farmor

vilka pampiga hus Jättefint, roligt att se.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: