My life as a Wife & Mom

2008-07-04
13:20:19

Sista, blandade känslor

Idag är det då min sista dag på jobbet,
ska bli så otroligt sköönt med SOMMARLOV nu =D

Men det är med blandade känslor jag lämnar jobbet,
för jag kommer faktiskt att sakna det här, tro det eller ej.
Idag var faktiskt den roligaste av alla dagar,
hade riktigt jävla roligt med alla på jobbet idag =)
Hur kul "gäng" som helst,
PPC/1SOCS, Mohaha xD Minnen för livet =)

Men hur som helst, har ändå redan bestämt mig för att det
här var min sista sommar på Bombardier Transportation,
De här två sommrarna har haft både roliga och långtråkiga
stunder, men de har absolut varit en bra erfarenhet.
Nu tackar jag för mig, men jag kommer absolut komma
och hälsa på i framtiden, så lätt blir ni inte av med mig  =)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: