My life as a Wife & Mom

2009-06-28
20:56:17

Vattendraget/Aros-/City-Festivalen ?

Aloha !

Jaha, ännu en vecka har kommit och gått, imorron är det måndag och en ny vecka med nya möjligheter ligger framför oss =) Själv har jag då inte haft nån helg eftersom kiosken som jag står i är öppen måndag till söndag 13-19 så jag känner inte att jag har direkt haft nån helg att koppla av på. Men jag har haft en helg med massa skojjj =) Förutom att jag mår skit och äter pencilin så har jag ju varit ner på Cityfestivalen med familjen <3<3 och sen varit och firat Lollovisa som fyller 19 =D och varit ner till öltältet med bästa vännen och våra boyz  =P så jag har ju haft en helg med massa kul på kvällarna =)

Och förövrigt så tycker jag att det är super bra att festivalen har dragit sig tillbaka till stan igen, väcker minnen, känns mer som förut. Ni vet, Arosfestivalen på den gamla goda tiden =) Jag måste ju påstå att när den sen flyttade ner till Mälaren och kallades vattendraget blev det mer som en marknad, det liknade mycket mer Rocklund marknaden och jag fick inte samma känsla som man haft innan. Förutom att det är lite artister på de olika scenerna så är det ju i princip mer som en marknad än en festival. Men det är ändå en anledning att träffas och bara softa =) jag är iaf glad att den är tillbaka i stan igen även om jag tyckte att den kunde tagit tillbaka sitt gamla namn istället för att ta ett nytt, och ett så fantasilöst namn som "Cityfestivalen" ! Varför kan vi inte bara bestäma oss för ett enda namn och alltid använda det ? varför måste det alltid hittas på nytt? Vissa blir bara förrvirade av allt !! Varör inte bestäma en plats och ett namn ! Nu är det ju bra att det är i stan, jag menar tänk efter, hur många gånger har du inte (när det va vattendraget) gått där och kommit på att du inte har tagit ut nå pengar !! och då måste man ta sig tillbka in till stan, ta ut och sen tillbaka !!! Jag vet iaf att så har det varit för mig och det är sååå drygt ! Nej jag diggar att den är tillbaka i stan igen, närmare till allt ! And that is something for me ! Kalla mig lat eller slö men jag säger att det är så mycket softare att ha nära till allt !
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: